BULAN 2
1:24:00 AM | Author: Borneo Poindakod
Bulan 2 ataupun Februari dalam kalender moden merupakan bulan yang paling sedikit hari dalam setahun. so maksudnya ku keja still dapat gaji penuh tapi keja kurang dalam 3 4 hari. Bulan 2 juga biasanya ada cuti tahun baru cina.

Tapi bukan itu yang aku mau bagitau kamu semua, aku mau bagitau kamu yang bulan 2 nie aku dengan brother Edi yang makin bahagia sekarang dengan gadis-gadisnya plan mau buat expidisi naik puncak King George.

Plan asalnya mau buat di Gunung Nambuyukon tapi oleh kerana King George nampak macam lebih mencabar (XPDC 5 hari) daripada Gunung Nambuyukon (sehari pun boleh) so plan asal di cancel diganti la dengan King George.

Klau mau naik puncak nie ada 3 trek, dari Timpohon boleh, Mesilau boleh dan Kutau Route. kalau ikut kutau Route makan masa 5 hari, tapi biasanya lagi lama lagi best bah kan, best memang best tapi makin lama makin lah juga mahal memandangkan harga baru yang kena publish oleh sabah park untuk guide dan juga porter so plus makan, permit, insurans, semua mgkin dalam 4 ratus la juga sorang.

Logeng suda tidak join sebab dia pigi kursus di Pahang so kepada tompinai-tompinai yang lain harap dapatlah memplan awal supaya dapat la meluangkan masa untuk join kalau masih ingat dengan orang susah la..hehehe. satu lagi next time kalau jumpa logeng tidak bole panggil sembarang suda, mesti ada LEFTENAN di depannya, LEFTENAN MUDA LOGENG. doakan kejayaan nya.
Kali nie aku dengan Brother Edi plan mau gerak dalam 5 orang so tempat adalah terhad, siapa cepat dia dapat, tapi ada ka sesiapa yang dapat bagi aku info pasal si choi? lepas balik jak dari tambuyukon hilang tanpa berita kawan kita tu..takkan dia pun tidak bole runding?

Ok geng siapa-siapa yang berminat kontek jak aku..no stil yang dulu, tidak da save so maksudnya automatik terkeluar daripada XPDC nie..take care namaste



This entry was posted on 1:24:00 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

6 comments:

On September 27, 2008 at 5:59 AM , Helas木村 said...

matai laaaa... ojt pla bulan 2 tu tau wakakaka... tinggi oo budget kalau orng2 bekerjaya bleh sapoy kan senang.. sikit sama rasa maa heheheheh . .

 
On October 2, 2008 at 12:57 PM , Choi a.k.a said...

salam...
wui bkn ilang ba lef..tp aku pe jd penjual kiu..
heheh kalu mo tempa ok jakkk...
oh ya pa cite nag projek korag lima urg tu???

 
On October 3, 2008 at 2:17 AM , Leftenan Muda LOgenz said...

choi tidak boleh harap........
jgan la bawa dia tuu
kalo hbs naik gunung trus ilangkan diri g tu

 
On October 13, 2008 at 2:55 PM , Choi a.k.a said...

wui mcm dak bule bwk runding sdh ni beliau...
hahaha...
amcm ni ar???

 
On October 13, 2008 at 2:57 PM , Choi a.k.a said...

amcm orrrr???
wui ajar pula ako bah wat blog begambo ni left. muda???

 
On November 12, 2008 at 2:37 PM , Borneo Poindakod said...

susah tu choi klu leftenan tidak bole bawa runding...dia sekarang bukan main tangan suda, bawa senapang suda geng,senapang kapal lagi